Stoner song of the day 17/07/2021

#LEGALIZE.
Good evening stoners.
Woke up happy knowing it's gonna be a great day...my neighbor had ruracio and I knew that muratina was a must.
After a few, a homie paged me that there just rumors and there were no liquor.😕 Had to cancel those plans there and then.
This shit had me shapening my blade for a minute and almost became lost in my ways.

Rolled some and told myself 'don't even trip'.

Today's stoner song of the day is KUSHUPS BY SNOOP DOGG.
Screenshot_20210717-214409.png

Image courtesy:Shazam

The lyrics to the song:

My weed man got the hook up
Rollin' up another pound every time you look up
Big-ass joints, them ones that leave you shook up
So much weight that now I'm doin' kush ups
Kush ups, 'bout to roll a whole book up
Lookin' for me, I was at the crib doin' kush ups
Kush ups, 'bout to roll a whole book up
Lookin' for me, I was at the crib doin'
(Don't stop!)
Tae Bo, five, four, three, two, one
Workin' out, chiefin' up, creepin' up, keepin' up
With the Joneses, smoke a zone with my pen pals
In my neighborhood, flavor's good, roll up, put some papers to it
Straight into it, gon' make him do it, that thing can do it fo sho
Get my lift on, while get my spliff on, fo sho
Break bad, stay cool, way cool, roll a doob
Old school, paid my dues, spray these fools, ladies drool
Cause they know what I got
I got a bag of the Saturday pot
And it'll keep you up from Thursday to Saturday night
What do you like?
When you smoke with the Dogg, you had the time of your life
Now light... the fatty, jump in my Cadi
Pull your seat back, yup, I know you need that
Let it flow, set it go, incredible
That ain't gold, layin' low like 10 to 4, on the floor
My weed man got the hook up
Rollin' up another pound e'rry time you look up
Big-ass joints, them ones that leave you shook up
So much weight that now I'm doin' kush ups
Kush ups, 'bout to roll a whole book up
Lookin' for me, I was at the crib doin' kush ups
Kush ups, 'bout to roll a whole book up
Lookin' for me, I was at the crib doin'
(Don't stop!)
Don't even trip
Ain't really gotta use a scale, I could eyeball a zip
So much weight you thinkin', "Why this ain't for sale?"
Weed in my lungs, weed in my nails
She conin' joints, I'm rollin' weed up myself
Don't ever get my weed from off the shelf or my clothes
I heard Polio 'bout to drop some shit, order those
Pounds, I got more of those, why my eyes sorta low
Not too many when I roll, more arms than [?] though
Boys hatin', I'm just countin' up the money I just made
And what I'm makin' make a nigga make a million dollars later
Smokin' [?], gettin' high pays
I like my eyes glazed
Ain't empty out my ashtray in days
At my house playin' pool in some HUF socks and Joyrich sweats
I roll a joint, you roll another one next
Can't even name a nigga colder than
Ain't pay for game that mean you stole it then
Know it's the bomb when you hold it in
My weed man got the hook up
Rollin' up another pound e'rry time you look up
Big-ass joints, them ones that leave you shook up
So much weight that now I'm doin' kush ups
Kush ups, 'bout to roll a whole book up
Lookin' for me, I was at the crib doin' kush ups
Kush ups, 'bout to roll a whole book up
Lookin' for me, I was at the crib doin'
(Don't stop!)

Source: Musixmatch

Songwriters: Leon Sylvers / Harry Casey / Cameron Jibril Thomaz / Calvin Cordazor Broadus / Luther Roderick Campbell / Joy Byers Johnston / Kj Conteh

Kush Ups lyrics © Notting Hill Music Uk Ltd., Wiz Khalifa Publishing, Shuttletech Corp.

You can check it out on YouTube by clicking on the Link below:[https://www.google.com/search?q=kushups+lyrics&oq=kushups+lyrics&aqs=chrome..69i57j0i13j0i22i30.13814j0j9&client=ms-android-transsion-tecno-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#]

Do enjoy as I get ready for my soccer game tomorrow...Next year visionary shit.🤣
Truly yours @kaeraser


Posted via weedcash.network



0
0
0.000
6 comments
avatar

Congratulations @kaeraser! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 10 comments.
Your next target is to reach 50 comments.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

0
0
0.000
avatar

I had Gift Giver delegate HP to you so your posts earn a little more.
!PIZZA
!BEER

0
0
0.000